You know it´s sad but true..

Någon som känner igen texten i rubriken?
Låten som den är i lyssnar monstret på just nu på ganska saftig volym :)
Eller lyssnar och lyssnar.. han har somnat..
Är man trött så är man och då spelar volymen ingen roll^^

Ännu en spännande kväll framför mig!
Dags att spackla hallen!
Otroligt jävla o-roligt men det måste göras om det ska bli klart i tid tyvärr..
Och jag är ju världens segaste wannabe målare så det går inte allt för fort.
Tyvärr så är min målarvän otillgänglig så jag får gott göra skiten själv, det funkar inte ens att locka med mat och alkoholhaltiga drycker..
Ja nu vet ni ju vad jag kommer att sysselsätta mig med..

Fast först ska det lagas mat!
Monstret beställde tacos idag så det är väl bara att tacka och börja schteka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0