Slutarååå!

Fortfarande slut som artist efter en ovanligt ovanlig helg..
Skulle helst bara ligga på soffan hela dagen igen men icke då!

Slet på mig pjäxorna och skulle leta upp en bra kulle att bryta alla ben i kroppen på men hittade ingen så jag åkte ner mot stadens larm och brus istället..
Funderade på att införskaffa mig ett par nya skor men är alldeles för snål (fattig) så det blev en liten leksak till monstret och en promenad till systerliten istället!

Men nu är vi hemma igen och innan jag sätter igång med diverse pyssel här hemma så ska jag försöka mig på att laga Cevapcici (stavas med massa konstiga tecken som jag inte får fram) , ris och turreyoghurt!
Hur gott som helst men jag har aldrig gjort det själv så önska mig lycka till, eller strunta i det om du känner för det.


Kommentarer
Postat av: toaklotter.se

Välkommen till toaklotter.se, sidan som smittar och sprider sig lika

fort som vinterkräksjukan på en bajamaja i Kraków.

Här samlar vi toaklotter från ishotellet i Jukkasjärvi till dassen i Lund.



www.toaklotter.se

2011-01-31 @ 22:34:08
URL: http://www.toaklotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0