Missade visst..

Skulle ha kastat in ett inlägg igår men jag var fan alldeles för trött.

Söndag helt plötsligt..
Fredagen spenderades ju som dom flesta som läser redan vet på fyrishov och hos systerliten :)
Vi kom iväg till Alex på jobbet också och fick en varsin riktigt trevlig drink, det blir nog en jävla bartender av henne ska ni se ;D
Blev kvar där lite längre än tänkt dock..
Ska bara, som Alfons Åberg hade sagt^^

Gårdagen då..?
Låg på soffan oförskämt länge innan det var dags att hoppa upp och möta systerliten och apan.
Wictoria kom också men hon bor ju så fruktansvärt långt borta så hon kom inte förren det var dags att äta :o
Apan lekte Askungen och åkte klockan tolv och vi rörde oss ner mot staden strax efter.
Blev dock totalt otaggade på att göra nånting när vi väl var nere så det blev hem till systerliten för att sen ta sista nattbussen hem..
Kommer inte ihåg när jag åkte nattbuss hem senast men jag blev ju brutalt påmind om varför jag inte gör sånt.
Någon gosig liten rackare som inte riktigt hade koll på sina kroppsfunktioner och gav hela bussen en härlig odör av en bajamaja en varm sommardag..
Aldrig någonsinhar jag varit så glad över att hoppa av bussen i minusgrader och snöblåst!

Nej nu blev det här inlägget alldeles för långt så nu skiter jag i resten!
Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0