Men kom igen!

Vad är det för fel på min fot??
Vaknade i morse och hade till min enorma förvåning otroligt ont när jag stödde på foten..
Vad hände där liksom?
Är jag så jävla våldsam i sömnen att jag t.o.m gör illa mig själv?

Eller är det så simpelt att nånting gick snett igår när jag gled omkring med monstret på snön (ni vet när man springer och gliiiiiider^^) och inte kände av nånting förren i morse?
Inte så jävla intressant inlägg kanske men det jag ville komma fram till är att det fortfarande gör ont och det är inte okey!

PS. Bara för att tjata så måste jag skriva att jag fortfarande inte har rökt.
Sex hela dagar nu!! *så jävla stolt över mig själv*^^ DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0