Men assåå..

Mötet from hell avklarat och nu är det återigen att bara vänta på svar..
Jag blir så less!

Men i övrigt då?
Skapligt bra dag trots två i princip sömnlösa nätter och en överanalyserande peruk..
Varit och kikat på soffor idag!
Åååååh vad kär jag blev i flera stycken! :o
Skulle egentligen vilja ha en soffa som tar upp typ hela vardagsrummet så att allas små rumpor får plats.
Meeeeeen tyvärr så håller inte min ekonomi med mig där och nöjer sig med en liten en..
Fast den är ju iallafall större än den jag har nu och bland det skönaste jag någonsin haft min blekfeta röv på!

Nej men om man skulle ta och betala klart alla räkningar kanske?
Så jääääääävla spännande! -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0