Lite duktig kanske?

Jag hann ju faktiskt både till gymmet och till solariet idag :D
Nu är det bara att invänta träningsvärken..

Nej om man skulle ta och laga lite mat kanske..?
Sen ska jag göra något så roligt som att räkna ut min icke existerande ekonomi som snart kommer att bli ännu ruttnare..
Fan, tänk om man bara kunde åka till grannlandet som alla andra dårar..
Vissa saker skulle bli lite lättare då! ^^

Men tills dess att ekonomin har börjat existera så får jag leva på monstrets rester och plocka pantburkar!
Finns det fortfarande såna där UFF containrar?
Skulle behöva lite kläder till helgens äventyr?

Money money money, must be funny in a rich mans world....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0