God jävla morgon!

Inte okey att vara såhär trött!
Däremot så är jag inte så trasig i kroppen som jag borde vara då jag somnade på soffan och har legat som en säck skridskor tills klockan ringde och det är helt okey!
Vi säger att det är för att jag inte röker som kroppen är bra?

Men jag måste kolla om det finns plåster som håller längre :o
Dom jag har håller bara i sig i sexton timmar och iallafall nr det är dagis så är jag ju vaken mer än så..
Så antingen år jag ha abstinens på morgonen, vilket INTE är roligt och jag blir verkligen inte rolig då, eller på kvällen/natten och det är fan inte intressant och då är det ännu svårare att få Mr Sömn i stämning..
Eller så skippar jag plåsterna helt och låser in mig tills abstinensen inte finns längre?

Nej usch, nu ska jag fundera om jag ska lägga mig en stund igen eller om jag ska hitta på något annat tills det är dags att röra sig mot staden!

So long pinnesuckers!

Kommentarer
Postat av: bara jag

prova dom där sugtabletterna som finns.... ska tydligen vara kanon :)

2011-01-13 @ 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0