Go´ kväll! Typ..

Klar med spacklingen! :D
Eller ja..
Vi får väl se imorgon hur lyckat det blev..
Har en känsla av att det behöver bättras på..^^
Men det får bli ett senare bekymmer, nu ska jag njuta av att jag inte behöver (kan) göra mer idag.

Harold and Kumar på tv:n och nyss ringde systermellan och hotade med att komma förbi :o
Fast gubben hennes ångrade sig och kom på att han skulle upp och idiota sig på en sån där cykel med motor på imorgon bitti.
Orka sånt i den här värmen?
Icke!

Lika bra kanske så jag kan skämma bort mig själv med ett långt, varmt bad?
Hur ska jag klara mig utan mitt badkar sen???
Usch jag får ångest bara av att tänka på det!
Typ..^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0