At systerlitens place!

Nu äro det systerliten som skriver !
Är smått trött efter en dag på fyrishov med apan, monstret och systeryster.
Nu ska vi dricka och chilla! Sen blir de till att flyga förbi alex som står och fixar å trixar bakom baren.
Imorgon ska fan mitt storasyster bjuda mig och min apa på mat och trevligheter!
Nu har jag bloggtorka, jag hatar bloggar, vad ska man skriva, typ om vad jag har för kläder på mej?
hihihihi jag har ljusa jeans leggings och en stor grön tröja
höhööhöhöhööhöhööhöhööhöhöhööhöhöhööhöhööhh!
boooooring
hej då

Kommentarer
Postat av: Vetletirill

Nice site, cool background. toni.

2011-05-24 @ 12:55:26
URL: http://vetletirill.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0