Inte alls okey!

Nu börjar det gå överstyr i "ghettot"!

Den lilla svarta bråkar värre än nånsin, det hjälper inte ett jävla dugg att skrika på den heller.
Frysen morrar åt mig, jag skaaldrig mer vara snäll och frosta av en sån!
Hela jävla lägenheten knakar och låter illa..
Försöker ju uppenbarligen få mig härifrån men jag kan tyvärr inte komma härifrån snabbare!

Jag får helt enkelt förlita mig på att tv:n och badkaret håller sig passiva och hjälper mig genom den här natten!
Typ..
Annars står det en box nervlugnande i kylen och monstret är kidnappat av sin mormor!

Wish me.. sleep?

Kommentarer
Postat av: Bang

Eller så är det så att lägenheten Vill ha dig Kvar!

Därför den bråkar med dig såå! ;)

2011-02-23 @ 10:51:17
URL: http://nattstad.se/Freaky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0