Here comes the pain!

Lär ju försöka få igång Spotify så att jag kan poppa lite Slipknot!
Typ nu!

Hemma cirkus två timmar tidigare än tänkt, på både gott och ont..
Ätit lunch har jag lyckats med iallafall, pannkakor toppade med alvedon, mums!
Om en timme blir det efterrätt, voltaren och ett glas vatten!
Ingen som har något starkare att erbjuda?
Har fått tillbaka den där otroligt mysiga muskelfästesinflammationen i ryggen!
Inte allt för lägligt måste jag erkänna men det är ju bara att bita i det ruttna äpplet och knapra allt som kommer i min väg..

Nej nu ska jag passa på att göra lite nytta när jag fick ett par extra timmar.
Med tanke på att allt jag gör idag går i snigelspeed så lär dom ju behövas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0