Va i helvete!

Skulle det inte vara en bra dag idag?
Ska inte fredagar vara bra?
Helvete!

Har lyckats tappa bort både mitt bankomatkort och mitt leg!
Jävla spännande!
 *Lämnar ett mellanrum så att ni får hånskratta*
Men va fan ska jag göra?
Inga kontanter på mig överhuvudtaget..
Och självklart så måste ju jag ALLTID visa leg också..
Så det blir ju en lugn helg hemma för mig om jag inte mirakulöst hittar dom snart(har vänt upp och ner på hela jävla lägenheten, letat ute och frågat efter dom där jag använde dom sist)..

Jag kommer inte kunna gå på bolaget(eller handla, inte för att jag behöver men ändå!)
Inte kunna gå på krogen...
Inte kunna köpa cigg.. (ja jag ska sluta!)
Men det bästa med allt är jag sket i att fylla på luren igår för att jag ville vänta så att man har pengar på den till nästa löning(kunna skicka sms iallafall..)
Och nu har mitt jävla kompis tagit slut och JAG KAN INTE FYLLA PÅ!

Faaaaaaaaaaanfanfanfanfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0