Produktivt värre.. typ.

Full fart, hela dagen, varje dag!

Somnade ju som en klubbad tjockval igår, mycket mycket skönt!
Lite värre att komma upp i morse men det gick ju det med.

Lämna monster på skolan, cykla till jobb, cykla hem från jobb, luncha med mamma, åka på lite mera jobb, handla (det också med mamsegull), hämta monster, skjuta på honom hela vägen hem eftersom cykeljäveln gick sönder *uttrymme för fula ord*, handla lite och nu blir vi bjudna på middag på päronpalatset (vaddå.. gubben måste ju hjälpa mig att laga cykeln?^^).

Aa och just det!
Nu har jag äntligen fått pengar så jag hade råd att kirra mitt gymkort!
Hade dock inte tid att stanna och träna idag men nu har jag det iallafall! ;P

Men nu är det ett monster som tjatar om att jag ska hoppa studsmatta med honom..
Försökte med att jag hade ljumskbråck och ryggskott men det gick han inte med på.
Äh, det är ju motion det med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0