Nu gäller det!

Dags att ge sig på det där med att sluta röka igen..
Sist gick det ju käpprätt och jag hade ju hur mycket som helst att skylla på för att ta en cigg efter tio jävla dagars uppehåll..

Men nu känns det så jävla värdelöst att kasta ut pengar på skiten när jag faktiskt inga pengar har..
Sen vore det ju kul om man kunde springa mer än två meter utan att få andnöd..
Smaklölarna kanske känner för att komma tillbaka också?
Ni ser.. förutom den idiotiska sociala grejen så finns det ju bara galna nackdelar?!

För att sätta lite extra press på mig själv så har jag skrivit ut på ansiktsboken att jag ska sluta imorgon också..
Om det var så smart lär ju visa sig^^

Nej nu ska jag passa på att njuta av dom sista pinnarna jag har innan det är dags att knoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0