Nejmenhej!

Äntligen äntligen äntligen (med typ sjutton utropstecken!!!!!!!!!!!!!) hemma igen!

Jag är fruktansvärt jävla sliten just nu!
Om jag var övertrött och hysteriskt rolig igår kväll/natt (ja jag tyckte ju det just då iallafall..) så är det ju ingenting emot hur jag kommer att vara ikväll.
Lär ju klämma på mig en krama-mig-själv-tröja och låsa in mig i badrummet.
Eller släppa in någon att avreagera mig på tills jag somnar.?

Nej men titta, nu hade jag tydligen lyckats sätta telefonen på albanska..
Smutt!




Kommentarer
Postat av: Marleen

Du vet......jag hoppas verkligen att det där INTE är ditt monsters rum.....rosa....

2011-08-25 @ 19:20:47
Postat av: Erika

Äh vaddårå?

Nej du kan vara lugn, det är Snosans gamla rum ;D

2011-08-25 @ 19:58:54
URL: http://erikabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0