Inte okey!

Jag är piggare än nånsin!

Sitter på helspänn och väntar på att jättekrokofanterna ska komma!
Jag lovar att jag ser hur dom lurar nedanför ballen och utanför ytterdörren..
Kanske t.o.m i toaletten, dom lär ju inte ha några problem att krossa den och bita mig i fläsket?
Det var säkert vibrationerna från dom som gjorde att min duschslang ramlade ner!! :O

Försökte nyss lugna ner mig lite med Chris Medina men det gav mig bara lite ont i hjärtat..
Nej det tog inte bort skräcken!
Nu försöker jag istället med lite dumburk.
Har inte bestämt mig för om jag ska glo på dokumentären och jättestora människor på fyran eller Kung av Queens på fyraplus...

Skitsamma, något blir det om jag ska kunna sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0