Go go go!

Det är inte lätt att vakna om på morgonen när man har ett monster som snoozar ens väckarklocka..
Han tyckte den var irriterande så han stängde av den helt enkelt..
Att mamma tar typ tjugo minuter på sig innan hon ens hör den, det var en annan femma.
Det vart helt enkelt jävligt bråttom i morse, med skolfotografering och allt direkt på morgonen.. -.-'

Men det slutade ju bra det med och jag käkade min frukost i farten.
Måste ha sett bra dum ut (mer än vanligt...) där jag cyklade, helt jävla vilse men en banan i handen?
Men jag hittade ju fram till slut och jobbade mina två(?!) timmar innan jag cyklade hem igen..

Ungefär en och en halv mil till cykel, det får räknas som dagens motion?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0