Doh!

Inte vaknade vi när vi skulle i morse..
Det skulle ju vara dumt om det gick som planerat liksom?

Just nu kör jag på stenhårt ballehäng trots det pissiga vädret.
Är fruktansvärt jävla röksugen asså..
Det bara kliar i hela huvudet!
Satte nyss på mig fuskplåster för det här funkar fan inte..
MEN(!) jag lät iallafall bli att köpa cigg när jag var till affären så jag får väl räkna det som ett litet steg i rätt riktning.
Känns ju rätt hopplöst om jag inte kan sluta utan att behöva fuska..
Då är det ju liksom lättare att bara fortsätta.

Nu känner jag att jag börjar lugna ner mig lite så nu är det nog dags att gå in igen^^
Har ju typ en miljon saker att sysselsätta mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0