Men ta bort merå!

Asså va faan..

Vad som skulle ha varit en lugn och skön hemmadag utan stress förvandlades bryskt till en dag i ett soldatkök!
Skulle laga middag i lugn och ro..
Det skulle inte alls vara jobbigt, fiskgratäng och kokt potatis..
Mat som reder sig själv liksom..
Inte för att jag är sugen på det utan just för att det är lätt att göra..

När jag skulle plocka fram fiskjäveln så upptäcker jag att det inte alls fanns några isbjörnar kvar i frysen..
Pingvinerna hade drunknat i iskudslådorna..
Någon (eller jag själv) har alltså råkat stänga av frysen..
Så vad gör den här fejkblondinen resten av dagen?
Ja det finns ju inte så mycket att göra, rädda det som räddas kan.

Någon som är hungrig?
För tillfället så är alla plattor på med olika maträtter, lite står färdigt på kylning på köksbordet och resten står i ugnen.
Fa-an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0