Dumdidumdumdum!

Hög på nagellack och full av träningsvärk..

Kan det bli bättre?
Svar: Ja!
Imorgon till exempel när jag sitter i frisörstolen och är hög på hårfärg och full av avklippt peruk?

Får se hur fan jag ska göra med peruken :o
Är bra jävla sugen på att klippa av det och färga det mörkt!
Fast..
Det misstaget har jag ju gjort en gång och fått betala för i flera år.. -.-'
Bara bli brunett då kanske?

Time will tell!



Ooooh so serious!



Do blondes have more fun,
Or are they just more fun to do?

Kommentarer
Postat av: R

Stay blondin!

2011-04-06 @ 08:32:35
Postat av: Erika

och det gjorde jag!

typ..

2011-04-07 @ 00:59:17
URL: http://erikabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0