Men kom igen nuu!

Det här skulle ju bli en gladare blogg ju?!
Snacka om att jag ändrade på sanningen en liten skvätt för både mig själv om er läsare..
Men vissa saker måste jag få ur mig, så är det bara..

Men nu får det fan bli ändring på det!
Göra lite roliga(?) test på fejjan, glo på komedier och försöka mig på att få upp mitt nya duschdraperi utan att få hela skiten i huvudet kanske?
Legat med någon läskig form av migrän hela eftermiddagen och kvällen, ni kan ju tänka er hur roligt det är när man har ett monster på fem år..
Inte alls kan jag säga!
Hursomhelst så är en duschstång det sista jag behöver få i huvudet nu!
Eller om det blir en ordentlig smäll så kanske man lyckas byta ut lite av allt nonsens där inne mot nånting roligare?
Lite färglada fåglar till exempel?

Fast först ska jag kolla kart på trean, någon dokumentär om polygami och incest..
INTE OKEY!
Visst det är väl kul för gubbarna med sjutton fruar men hur ska han orka med alla?
Jag skulle inte ens klara av en tant..
Fan, jag klarar ju knappt av mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0