Lördagsgodis!

Tycker att det börjar bli dags för en liten uppdatering nu^^

Firade systerstors kommande TRETTIOÅRSDAG(!!!!) med en överaskningsfest igår :)
Jättemysigt och alltid lika trevligt att träffa allihopa (nästan alla iallafall...)
När folket hade rört sig hemöver så rörde jag fläsket ner mot stan med systerliten och apan..
Dom pös vidare hemöver och jag fläskade in på närmaste dansgolv med Bangbang & co!
Kom hem till hooden halv fem.. isch..^^

Vad det blir mot kvällen har jag inte bestämt än, ska nog sova på saken en timme eller sju nu!

Systrar systrar systrar..
Jag kommer inte att berätta vem det är, hur många snaska-kotte-mail ni än skickar ;D


Kommentarer
Postat av: Rickelito

Tror det är jag!

2010-10-30 @ 15:07:53
URL: http://www.nattstad.se/rickelito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0