Hua!

Diskuterar med min vän Maja på fejjan om visdomständer och folktandvårdens akutmottagning..

Nu är jag lite bajsnödig kan jag säga..
Jag har ju gått med feber pga inflammation under en visdomstand i snart två veckor..
Maja skrev..
"Men har du fått feber pga visdomstanden? Ring till din vanliga mottagning dirr imorn, det är farligt med infektioner där. Pappa aka doktor hade precis ett ytterst allvarligt samtal med mig och sa att det kan leda till hjärtmuskelinflammation och klaffel och jag fick absolut inte gå på min föreläsning imorn. Helst skulle jag ligga still och inte gå överhuvudtaget."

Så just nu ligger jag på soffan och tycker synd om mig själv!
Inte för att jag har nånting för det, har ju varit ute två kvällar i rad :P
Men ändåå!

Död åt visdomständerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0