Fuck you!

Människor är verkligen dumma i huvudet..
Inte alla, men alldeles för många!
Dom verkar inte förstå att deras patetiska handlingar drabbar alla omkring dom, familj och vänner..

Fy fan vad jag behöver komma bort, bort från alla jävla nötter!
Ta med mig monstret och bosätta mig på Grönland tror jag..
Han klarar ju av isbjörnar och pingviner galant vid det här laget och vi kan ju leva på ishavsfiske så då har jag nog råd att utrusta mig med diverse skydd mot dom vita nallarna och kostymklädda pippisarna..
Synd att jag inte är så jävla förtjust i fisk dock..
Fan då sket det sig ju iallafall.
Aja, bara att stå ut med att vissa helt enkelt inte kan begripa sig på det där med att bete sig!

Nej nu ska jag gå och bråka lite på min lilla mamma innan jag ska åka och hämta monstret!

Fuck of and die!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0