Du knullar min hjärna!

Ursäkta min brutala svenska men hur ska man annars uttrycka sig?!
I flera dagar har jag inte kunnat tänka på annat än dig och på det valet jag försöker göra..
Jag tror att jag gör rätt men tänk om det är så fel det kan bli?
Ska det vara så jävla svårt att bara styra om klumpen innanför bröstkorgen och börja tycka illa om dig istället?
Uppenbarligen..

Allmän bajsdag idag igen..
Var och hälsade på på mormors gamla boende och det är fortfarande lika jobbigt att åka dit nu när hon inte finns längre, trodde det skulle bli bättre med tiden men jag har väl fel...=/
Nej nu ska jag dränka mina sorger med något gott att äta och lite städning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0