Du är så..

Yeah yeah, wow wow, dumdidumdidumdumdum!

Imorgon blir det sooolaaa!
Jag är blekare än överarmarna på en lastbilschaffis och diggar inte att bli påminnd om att sommaren lämnade mig alldeles för tidigt!
Men (och ett jävligt starkt sådant!) faktum är att jag inte diggar solariesalonger eller vad fan man nu kallar dom.. -.-
Varför vet jag inte men brukar försöka få med mig någon..
Nu (trots en kontaktannons, illa!) är det ingen som har tid eller vill följa med så jag får proppa mp:nissen full med tanklös musik och ta lysrörsdjävulen runt bollarna och hoppas på att han kan bete sig!



Give me fake-sol and I´ll give you something nice..
A bunny perhaps?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0