Vilka jävla nötter det finns!

Syftar nu på idioten som var inblandad i storebrors bilolycka i måndags..

Såhär gick det då till..
Min storebror var på väg hem från jobbet och hade nyligen kört upp på E4:an och framför honom låg hans arbetspolare.
Rätt var det är så upptäcker hans arbetskamrat att det kommer en bil backandes rätt emot honom och hinner precis svänga undan men min bror hann inte se bilen utan rätt var det var så var den bara där, det enda han hann se var att bilen framför svängde undan..
Det hela resulterade i att min storebror kör rätt in i den backande bilen i en hastighet närmare hundra kilometer i timmen..
Hade han inte haft airbag eller bälte så hade den här historien inte slutat så jävla bra som den gjorde!
Bröstbenet gick av, förstå vilken jävla smärta!
Och sen kommer gubbjäveln som körde i den backande bilen och nekar till att han skulle ha backat trots att det fanns flera vittnen..
Fast när farbror blå kom så erkände han och jag hoppas innerligt att hans bil körs rätt upp i mumindalen på honom!
Det komiska är att gubbjäveln var ute och provkörde en bil från en bilfirma så jag hoppas erkligen att det kommer att kosta honom!
Vilken jävla idiot backar på motorvägen!?

Storebror är hemma och mår ju jävligt bra med tanke på vad som hade kunnat hända men har såklart jävligt ont..
Jag var och kollade på hans bil idag och det var svårt att hålla tillbaka tårarna när man tänkte på vad som hade kunnat hända..
Att hans barn hade kunnat förlora sin pappa, hans fru förlorat sin man, min mamma förlorat sin son och vi syskon förlorat vår bror..
Allt för att EN PERSON var så jävla dum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0