Roa oss då!

Dagis är stängt för planeringsdag så monstret är i behov av rastning!
Just nu sysselsätter han sig med en banan och jag har äntligen hittat min mobil efter en halvtimmes intensivt letande!
Det är inte alltid så bra att ha på ljudlös.. -.-

Att försöka komma på nånting att sysselsätta den lille med är inte så jävla enkelt som det kanske låter..
Bananen var bra, i typ tre minuter sen ville han inte ha mer..
Han har världens krupphosta så lekparksturné känns inte så aktuellt i det här vädret..
Eller ja.. ingenting som innebär lite mer rörelse än hos en förlamad sengångare känns aktuellt för hans del..
Och ni som någon gång har träffat ett barn kan ju tänka er hur lätt det är!
Hostan hade passat bättre när han är i tonåren och inte vill göra annat än att låsa in sig på sitt rum och glo porrtidningar och/eller spela datorspel..

Nej nu ska jag dra upp mina Långben-strumpor, ta en energidryck och försöka komma på nånting att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0