Om en pojke

Jag tycker inte om när folk mår dåligt..
Speciellt inte folk jag tycker mycket om!
Tyvärr så finns det felande länkar som inte håller med mig i dom tankarna men det är deras problem!

Senaste dagarna har mina tankar och böner gått till världen finaste Rikard som antagligen mår väldigt dåligt just nu..
Men trots detta så fortsätter han att blogga och är fortfarande min favoritbloggare!
Alla som inte har läst hans blogg än bör klicka HÄR och sen är det bara att njuta av hans skruvade skrivande!



I´d do anything to see you smile again!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Grym på att skriva, och otroligt stark som orkar göra det med tanke på vad han går igenom. Nu har du gjort mig torsk på en blogg. Jag som aldrig läser bloggar egentligen. :P

2010-11-23 @ 23:46:46
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0