Hur ska det här gå?!

Nu är det äntligen dags!
Jävlar i lådan, nu blir det verklighet!
Ska utnyttja mitt stackars gymkort för första gången! :O
Shit pommes, vad har jag gett mig in på?

Okej så jävla seriös är jag inte, har haft kortet ett tag men inte haft någon motivation att traska till svettlokalen själv bara..
Men nu har jag lokaliserat inte bara en, utan två(!!!) som också vill röra på flärret mer!
Så nu ser jag fram emot skammen över den dåliga konditionen och dom ständiga svimningsattackerna!

Har ingen aning om varför jag ens skrev det här inlägget?
Kan vara det faktum att jag är så förbannat jävla uttråkad och måste sysselsätta mig med någonting för att inte skriva någon till någon?
Vem vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0