Gaaah!!!

Varför kan jag bara inte be folk att hålla käften och sköta sitt eget???
Så jävla less på att folk frågar ut mig om allt när det inte ens har någonting med mig att göra!
Om ni är så jävla fega att ni inte vågar fråga personerna i fråga eller om ni inte känner dom personligen, synd för er!
Varför kan jag inte bara säga den meningen istället för att börja slingra mig och säga att jag inte vet?
Nu vet jag men ni har antagligen ingenting med det att göra, så shut the fuck upp och låt mig vara!

Som ni kanske förstår så är jag jävligt less på folk..
Hade jag inte varit så socialt undernärd så hade jag bajsat snett på alla och inte lämnat min lägenhet för med än att införsaffa föda..
Men nu är jag det och beger mig ut i stadens larm och brus när tillfälle ges!

Förutom vissa rötägg så har det varit en väldigt trevlig kväll!
Synd bara att jag sov nästan hela dagen och piggade till när alla andra började bli trötta^^
Får försöka sova ändå och om det inte går har jag massor att tänka på :P
Väldigt mycket positivt för ovanlighetens skull ;D

Hoppas ni sover gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0