För dig ska jag..

Göra det tusen gånger om..
Inte en chans, aldrig mer, finns inte på kartan!

Både du och den där jävla låten har fastnat i mitt huvud och jag hatar allt kaos ni ställer till med där inne!
Jag vill inte ha varken dig eller den där..
Varje gång teleonen plingar hoppas jag på något vänster att det är du, fastän du hittills bara ringt när du har varit full..
Så fort det har hänt någon på det där jävla facebook hoppas jag på att det är du, för det mesta jag skriver är menat ju åt dig..
Känner mig så jävla bortkommen när det gäller dig!
Mer än vanligt..

Fram och tillbaka, upp och ner, hit och dit?
Nej..
Stopp, stanna, stå still är det som gäller nu..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0