...

Åtta timmar sen mitt senaste inlägg..
Jävligt otippat för att vara mig, iallafall när jag bara har varit hemma..
Lite down just nu så det är väl därför..
Men imorgon blir det bättre!
Monstret har inte hostat än så imorgon blir det dagis och sen bara vänta på att mamma och systrarna stor och liten kommer hem från Ullared^^
Jag tyckte inte att det kändes så snällt att släpa med monstret dit så det är därför vi är hemma och är hundvakt istället.

Men nu ska jag försöka knoppa och hoppas på att jag drömmer något trevligt.
Förhoppningsvis om han som gör så många piruetter i mitt huvud!



Heja heja friskt humör, fynda som du ingen annanstans gör!
(jaja jag vet att det var lame men jag är trött, okey!!)
;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0