Eh nej..

Efter det här inlägget får det fan räcka för idag!
Tror jag..^^
Börjar bli dags att knoppa också!
Försöka iallafall..
Eller om ett tag..
En film till först kanske?
Aa det känns som en bra idé!
Tror jag..
Jävla skitobeslutsamhetsbajs!
Jag vill inte vara med på den leken längre!

Ska jag bara ta bort dig och allt som är du ur alla mina minnen..? (ja på datorn, telefonen och i huvudet^^)
Jag vill..
Fast inte egentligen..
Hade du låtit mig vakna till innan samtalet var över så kanske jag hade hunnit säga att det är dig jag skriver om..
Fast om det var det du ville höra eller om du helt ärligt inte har förstått det, det förstod jag inte! :P

Nej bajs på alla funderingar, jag har en tom säng som skriker efter mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0