Det räcker nu!

Idag har jag gosat, myst, lekt, skrattat tills jag gråtit, gråtit för att jag varit ledsen men jag har också varit så arg att jag har gråtit..

Alla ni som undrar vad det är som händer i min familj nu, JAG KAN INTE SÄGA NÅGONTING OM DET!
Jag vet att det pratas och spekuleras hejvilt om vad som har hänt och inte..
Vill inget hellre än att bara skrika ut allt men det går inte!
Jag vet att det är lika många som bryr sig på riktigt och är oroliga och vill veta som det är idioter som bara vill ha skvaller..
Men jag orkar inte mer!
Jag orkar inte fler frågor, för jag kan inte berätta!
Om jag verkat otrevlig gällande detta så ber jag om ursäkt men tänk efter själva hur det känns..

Men det här kan och vill jag säga..
Tro inte på allt ni hör utan tänk efter hur ni tror att det är..
På riktigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ve vart vi finns syster. o ja hoppas de löser sig snart.. love=) Li

2010-11-02 @ 23:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0