Borde verkligen sova!

Men av mängder med anledningar så känns det som ett mission impossible!
Får nog ringa Tomtom och fråga hur man löser sånt!

Jag vet faktiskt inte hur jag ska hantera något alls just nu!
Nu är jag övertrött och tankarna flyger hejvilt!
Allt som händer i familjen, vad kommer hända i familjen, det är min största oro just nu..
Jag har känslor för någon som har känslor för någon annan, alltid lika roligt eller hur..?

Men jag har ju nånting roligt att se fram emot iallafall!
Bara TIO dagar kvar till något jag har sett fram emot sen i maj(!!!!!!!)
Det kunde ju inte komma lägligare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman då ta en dag i taget, hita på massa mys med monstret då har du annat i tankarna, du kan få mina monster med så har du massor att stå i =)

pössa Li

2010-11-04 @ 00:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0