Are you desperate?

Ett varmt bad innan jag gör som resten av rikets snopplösa befolkning mellan sexton och gammal och glor på desperata hemmafruar?
Ja tack!
Faktum är att jag i skrivande stund redan plaskar för fullt..
Vägrar bidra till att Anna Plast-Anka får ännu mera pengar och något annat fanns det inte att glo på just nu så att slita med mig den lilla svarta till badrummet kändes som det enda rätta!

Funtar på att ta en svängom med lysrörsdjävulen imorgon också..
Det känns inte så jävla värt att åka hem efter det eftersom monstret måste hämtas klockan tre så om det finns någon vänlig själv som har lust att tråka omkring i stan med mig medans så hojta till!

Fan så jävla varmt det blev!
Nej dags för lite skrubb innan jag hoppar upp!

Skrubba skrubba skrubba bort din sura miiiiiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0