Torsdag!

Det är ju faktiskt det.
Klockan passerade onsdagen för, enligt min klocka, trettiofyra minuter sen.

Blev lite inspirerad av Sabinas inlägg om lösnaglar och sånt så efter jag hade blåst klart peruken så började jag pyssla lite smått med mina egna naglar..
Tyvärr så känns det som att resultatet hade passat bättre på en typ tioåring en en sönderblekt tjugofyraåring med åldersnoja.. -.-
Men det får sitta tills det börjar flagna, orkar inte försöka få bort det.
Fast det var bra att jag började rota efter nagellack och sånt för jag lyckades hitta lite smink!!
Har fan varit osminkad i två och en halv vecka (med undantag för mascaran jag lånade av systerliten i fredags!).
Lämnade allt hos Becca när vi skulle bege oss vidare efter middagen och det har inte blvit av att hämta det heller.
En pincett hittade jag också så nu slipper barnen på dagis missta mig för frankensteins monster imorgon.

Nej men fortsätta kolla på tv:n och inte tänka på någon speciell?
Smell like a plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0