Spotify och väskjakt!

Ja jag måste ju börja packa ju..
Och det gör man ju bäst med musik! ^^
Synd bara att jag ALLTID glömmer bort vad låtar heter..
Så ni får MER ÄN GÄRNA tipsa om några bra för min Spotifylista är alldeles för kort..

Ja leta väska och börja packa var det ju..
Limousinen kommer strax efter tre så då lär jag försöka vara klar så att min butler slipper stå och vänta med all min packning..?
Riktigt så jävla bra(?) var det ju faktiskt inte, här åker man Volvo och får allt bära sina egna jävla saker^^
Måste dessutom packa åt monstret också, tror inte riktigt att det räcker med det han hade på sig sist..
En skvätt kallare nu..



En gång till ba`, någon som känner sig lite extra snäll och har lust att dela med sig av lite musiktips?
Men oj nu måste jag verkligen börja packa..
Jag blir så trött på mig själv!

See ya!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: viva la diva har jättefina stift som inte kostar mkt:)

2010-12-03 @ 17:48:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0