Smartare än du!

Eller?
Kanske förstod redan av särskrivningen i rubriken att det var ganska ironiskt?
Hoppas det iallafall, bland det värsta som finns är know-it-alls!
Däremot så ger jag mig inte när jag tycker att jag har rätt!
Inte alltid så jävla positivt..
Visar det sig att jag har rätt så blir jag galet skadeglad och mallig men om det visar sig att jag har fel så blir jag vad man så fint kallar en dålig förlorare^^

Hursomhelst, det var inte meningen att jag skulle sitta här och få mig att verka bondare än vad jag är utan jag skulle berätta att jag (ännu en gång..) lyckades blöta ner min dator och få alla tangenter att balla ur^^
För er som kanske inte läst så mycket tidigare så brukar jag glo på film när jag badar..
Tyvärr så lär jag mig aldrig att dra igen duschdraperiet eller ta bort datorn när jag duschar av mig..
Det har ett par gånger (lite fint räknat^^) resulterat i datorn inte vill som jag vill efter det!
Den här gången tänkte jag efter lite innan jag började gråta över att ha haft sönder datorn och plockade fram hårfönen och VIPS så funkade allt igen ;D

Sådärja, ett lite lagom halvlångt inlägg som avslutning på den här kvällen.

Does blondes have more fun?

Kommentarer
Postat av: THERNAS

Kika gärna in i vår blogg och ställ en fråga, nu när vi har frågestund! :D Skulle vara snällt :)

2010-12-02 @ 00:30:35
URL: http://thernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0