Men vad är det för feeel?

Jag skrev två inlägg igår, inte ett utan TVÅ men dom är ju helt jävla borta??
WTF?

Aja skitsamma..
Får nöja mig med att kräkmonstret ännu inte har invaderat min mage!
Fast hypokondriker som jag är så mår jag ju konstant illa iallafall och trippen till affären var inte speciellt jävla rolig.. -.-

Nej men ja..
Ingen aning om vad ska skriva ens..
Har en pizza i ugnen som snart är klar..
Lattjade till det lite och hade på mozarella, soltorkade tomater och pesto :D
Kan ju iallafall hoppas på att det inte smakar urban.

Let´s see if this one goes out!

Kommentarer
Postat av: Neow, utan mtt ego är jag inget

Blogg.se säger jag bara =/

2010-12-02 @ 12:06:45
URL: http://neow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0