Men nu då?

Skulle man sova kanske?
Känns ju faktiskt ganska dumt att man inte har gjort det tidigare, har ju faktiskt bara varit hemma hela dagen..

Fast vid det här laget så vet vi ju att jag inte är så värst smart :P
Gårdagen är ett bra exempel, lyckades tappa telefonen i backen och satte tydligen på "skalet" åt fel håll vilket resulterade i att det inte fanns något hål(?) för högtalaren...
Hade dessutom på ganska så låg volym så ni kan ju gissa hur mycket jag hörde när systerliten ringde mig hela natten..
Absolut ingenting vill jag lova!

Men nu börjar det nog fan bli dags att locka på Mr Blind, ska försöka komma upp och iväg i skaplig tid imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0