Lill-lördag..!

Och det firade vi med Tacos!
Eller firade och firade..
Brist på fantasi kan man också kalla det.

Kastar in lite bilder innan jag ska blåsa håret och glo på Kungen av Queens.

Monstret var supergo´ och hjälpte till med den vegetabla biten <3


Inte så värst varierande men orka köpa hem massa när det bara är jag som äter annat än gurka och majs?


Efter maten fick jag äran att pyssla med disken medans monstret dekorerade lite^^


Varför ska bara barnen få ha roligt?


Läggdags för monstret = Baddags för mig.
Passade på att läsa lite ur boken jag började på igår.
För tillfället på sida hundrasjutton av sexhundrafyrtiofem.. -.-

Nej fan nu måste jag blåsa håret om jag inte vill se ut som en felknullad pudel när jag vaknar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0