I did it!

Jag lyckades slå in klapparna!
Vilken metod jag använde tänker jag inte berätta men jag kan avslöja att det var brunt och klibbigt :P

Men nu börjar det verkligen bli dags att krypa ner i den stora varma.
Har en svag känsla av att monstret är som dom flesta andra barn och vaknar vid sextiden imorgon, trots att han var uppe längre än vanligt, och springer upp och kollar så att tomten verkligen har varit hit.
Och det har han ju såklart.
T.o.m jag har ett litet paket under granen :P
Granen är by the way den fulaste i världshistorien.
Ser ut som att den har både skabb och klamydia..
Inte okey!

Så nu önskar jag alla ett lite gladare och lite ärligare God Jul tills nästa gång :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0