Hahah!

Vilka minnen!
Det var någon som skrev något om Rosa Pantern på fejjan typ nyss.
Det är alltså en kiosk/kebabpryl/pizzeria(?) här i stan där man, när jag var i mina ungdoms dagar, kunde köpa Egger!
Den tvivelaktiga ölen som förgyllde ack så många dagar på den gamla goda tiden!
Så just nu har jag värsta nostalgitrippen, love it!
Innan jag fick monstret så firades ju inte direkt jularna på samma (nyktra) sätt.
Eller själva "aftonen" var väl i princip densamma men så fort tillfälle gavs så skuttade man ju hemifrån och hinkade Egger i närmsta tillgängliga replokal/lägenhet/park om det var riktigt illa.
Kan kännas ganska tragiskt att man pysslade med sånt men fy fan så roligt jag hade ^^
Man kanske var tvungen att vara med för att förstå?

Nej nu har jag lyckats ragga röksällskap!
Wooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0