Onsdag eller torsdag?

Få se nu..
Sova skulle jag göra idag..
Gör jag det?
Nej övertrött som jag är så har det istället blivit två gånger en och en halv timme i telefonen.. (komplicerad matte?)
Första svängen med min mest mongoliserade svägerska och den andra med Das Bajse!
Så nu har jag pratat så det räcker veckan ut :)
Åtminstone för idag?

Utövade precis historiens största och längsta gäsp så nu är det nog fan dags att lägga kudden över huvudet och få tyst på dom ljuva tonerna av sirener och tyskgubbens träskodans (det måste fan vara det han håller på med!).



PS. den sovande gubben på bussen TILL Eckerölinjen är inte ett dugg inblandad i den här texten. DS.

Men sov gott !

Kommentarer
Postat av: ÅSA



Nu har jag fått in vinnarens gästinlägg, så nu ligger det uppe på bloggen :)

2010-12-09 @ 10:09:26
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Postat av: Ida

fin header d har :)

2010-12-09 @ 10:26:53
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0